Zwroty

Klient w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki może zrezygnować z produktów zakupionych w Sklepie bez podania przyczyny. Produkt zwracany zostanie przyjęty przez Sprzedawcę tylko wtedy, gdy będzie odesłany z kompletną jego zawartością (produkt, metka, paragon, opakowanie itp.).

Po zalogowaniu do konta Klienta wystarczy oznaczyć w zamówieniu produkty, które mają być zwrócone (zostanie wygenerowany formularz zwrotu) lub przesłać oświadczenie o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną na adres e-mail Sprzedawcy (sklep@kolorowoistylowo.pl) z podaniem numeru zamówienia i określeniem produktów, które będą zwracane. W odpowiedzi Klient otrzyma na podany adres e-mail szczegóły dotyczące realizacji zwrotu.
Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru wraz z przesyłką. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta lub przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji. Koszty przesyłki zwracanego lub wymienianego towaru pokrywa Klient.
Zwrotowi nie podlega towar wyprodukowany według specyfikacji Klienta lub w celu zaspokojenia jego indywidualnych potrzeb.

Reklamacje

Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient znajdzie w nim wady techniczne, powinien niezwłocznie wysłać e-mail na adres: sklep@kolorowoistylowo.pl informując o rodzaju wady lub uszkodzenia. Sklep rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni. Towar uszkodzony należy odesłać na adres sklepu podany w Regulaminie (§ 3). Reklamowany towar zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), Sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. Sklep zwróci Klientowi koszty wysyłki Reklamacji. Warunkiem zwrotu jest podanie numeru konta bankowego Klienta.